Як без проблем зняти офіс в центрі Києва: 5 порад орендарям

Як без проблем зняти офіс в центрі Києва: 5 порад орендарям 


Офіси в центральній частині столиці - завжди нарозхват, тому підприємливі орендодавці нерідко йдуть на хитрощі, щоб заманити потенційного клієнта. Якщо ви збираєтеся зняти приміщення, зверніть увагу на кілька важливих моментів, які найчастіше стають причинами неприємностей.


Топ рад при оренді офісу


Якщо ваша мета - оренда офісу в Києві, уважно читайте договір! Звучить банально, але більшість орендарів недооцінює цей документ. На перший погляд оренда - не настільки серйозне ділову угоду, як покупка, але подібна неуважність на перших етапах чревата серйозними фінансовими втратами в подальшому.


1. Розберіться, у кого орендуєте. Наприклад, оренда офісів в Gulliver передбачає підписання договору безпосередньо з бізнес-центром. Співробітничати з власником завжди безпечніше - це автоматично знижує ймовірність стати жертвою шахраїв. Великі бізнес-центри дбають про власну репутацію і зацікавлені в притоці орендарів. Це дозволяє останнім розраховувати на найвигідніші умови співпраці.

2. Уточніть ціну. Фахівці рекомендують вибрати один з двох способів закріплення суми в договорі. Перший - фіксована вартість оренди площі (з ПДВ або без нього) за певний календарний період. Другий - формула розрахунку ціни з постійними cкладовими. При наявності змінних коефіцієнтів ви можете несподівано отримати рахунок на суму до 50% більшу в порівнянні із спочатку обумовленої.
3. Визначте складові орендної плати. Говорячи про ціну офісу в Києві, зазвичай мають на увазі «голу ставку» за приміщення. Однак орендарю необхідно наполягати на внесенні до договору всіх статей витрат. Це можуть бути комунальні платежі, вартість послуг охорони, паркінг для співробітників і т.д. У підсумку офіс на правому березі Дніпра може обійтися дорожче, ніж здавалося на перший погляд.
4. Узгодьте частоту підвищення вартості оренди. Важливо розуміти, скільки разів на рік власник має право збільшувати плату. Наприклад, оренда офісу в БЦ «Гуллівер» гарантує вам як клієнтові, що ви отримаєте точну інформацію щодо порядку та регулярності подібних переглядів.
5. Заздалегідь розберіться з компенсацією ремонту. Якщо ви збираєтеся провести оновлення інтер'єру в офісі, потрібно застерегти його можливість і матеріальне відшкодування з власником. Бізнес-центр Gulliver на Печерську здає приміщення, повністю готові до переїзду вашої компанії. Стильне оформлення, продумане планування дозволяють орендарю заощадити на ремонті.


Це далеко не всі підводні камені, що підстерігають недосвідченого орендаря. Однак ці поради вбережуть вас від найпоширеніших помилок.